Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Uncle | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany02.08.2005 @11:54:51 ostatnio na stronie29.01.2012 @12:39:47

Trzy i pół dupy zza krzaka - tyle pomysłów, a tak mało czasu...
Debil.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu1617676
digarty4 komentarze439 posty na forum1

komputer / sprzęt
PiSi

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~tonkapull    27.03.2008 @15:12:31
dzięki...
_______
too old to rock'n'roll: too young to die...
~KarolinaStopyra    07.05.2007 @15:30:24
dziękować : >
~cheshire    05.04.2007 @19:49:18
dzieki xD
_______
C'mon motherfucker, everbody has to die!
~DramaQueen    25.02.2007 @21:31:20
Tak sie spodobaly czy byly stosowne do sytuacji , jakto apc pasuje do roznych sytuacji...?ja kocham , kocham,kocham.
~DramaQueen    25.02.2007 @14:49:38
ApC 4 ever & ever <333.!
~Aquamarine    04.01.2007 @18:04:16
gdyby czasem strasznie musi pobyc tak dla równowagi ...
dzieki :D
_______
demydż
~cheshire    04.01.2007 @17:48:49
fuck the system x}
_______
C'mon motherfucker, everbody has to die!
~cheshire    04.01.2007 @17:43:30
o a ja pisze ogólnie przez u takie i . xD a no i dziekuje
_______
C'mon motherfucker, everbody has to die!
^PsiaQ    04.01.2007 @17:31:15
dzięki
_______
miejsce na Twoja reklamę
~Geno7    01.12.2006 @23:47:30
Dzieki wielkie.Niestety niema litości
_______
Kolczuga z mithrilu jest dla hobbitów, mięczaków, ciot i krasnali.
!JakkaS    26.11.2006 @18:59:05
:D
!JakkaS    25.11.2006 @21:11:39
Widzisz i to jest zły sposób myślenia. Choć znam to z autopsji....Ja też wiem, że są ode mnie dużo lepsi ale lubię rysować i to że ktoś robi to ode mnie lepiej nie jest powodem żeby przestać to robić...tzn przestać rysować. A generalnie im więcej rysujesz tym jesteś lepszy...proste.
!JakkaS    25.11.2006 @16:59:49
Nie przejmuj sie konkurencja...mam nadzieję, że weźmiesz jednak udział w zabawie. Zawsze to jakaś motywacja, żeby lepiej rysować :D
-hdtv    01.11.2006 @17:47:27
nie rob takmoze by sie zero% udalo:p
~marqu    31.10.2006 @17:34:28
Dzięki za komentarz
~capomanek13    29.10.2006 @19:37:37
hmmm... a wydaje sie ze dlugo sie nad tym meczyles bo na moje mozliwosci to ja bym takie cos robila pare tygodni :D
~AgaKzB    27.10.2006 @10:25:51
oki koniecznie daj znac, kiedy zaczniesz kariere )
pozdrawiam
~vid    24.10.2006 @19:17:03
dzięki ale nie umieraj:D.
~chatul    22.10.2006 @18:50:47
No właśnie. Wg. Ciebie w jakie kształty się układają?
~tigran    09.10.2006 @16:20:59
dzięki
!JakkaS    04.09.2006 @23:07:23
Dzieki:D
!alkor12    21.05.2006 @16:58:11
dzięki
^Lhotse    20.05.2006 @22:57:53
_______
follow the white rabbit.
~TRUwieprz1    18.05.2006 @01:11:37
dzieki za ladna ocenke
_______
hustle or die
~karaczan    17.05.2006 @20:09:27
w takim razie dziekuje twojej joł ;P (po co ten przecinek?)
_______
'We'd drink and get high until late, and now we're all alone'
1 2 3 4 5 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt